Hunkemöller

Hunkemöller købt af
Parcom og Opportunity
Partners

Diverse undertøj i en butik.
Scroll
Case

Hunkemöller købt af Parcom og Opportunity Partners

Den europæiske lingerikoncern Hunkemöller er blevet solgt til de hollandske kapitalfonde Parcom og Opportunity Partners.

Hunkemöller blev grundlagt i 1886 og har i dag over 900 butikker i 17 forskellige lande med en forventet omsætning på samlet EUR 690 millioner i 2022. De sidste seks år har koncernen udviklet sig fra at være en kæde af fysiske butikker til at blive den førende omni-channel lingerikæde i Europa.

Parcom og Opportunity Partners har stor erfaring med udvikling af detail- og e-handels forbrugervendte varemærker og vil videreudbygge Hunkemöllers fortsatte omni-channel vækststrategi.

Den nuværende ejer, Carlyle Group, beholder en minoritetspost.

Transaktionen er betinget af en række myndighedsgodkendelser og en medarbejderhøring.

Accura rådgav køberne i relation til den danske del af transaktionen.