Financial controller med flair for tal og optimering

Er du struktureret og effektiv, har du erfaring med bl.a. afstemninger til månedsafslutninger og månedsrapportering, og har du lyst til at være en del af et af de stærkeste og mest dynamiske hold i den danske advokatbranche? Så hører vi gerne fra dig!

Jobbet
Vi søger en dygtig controller til Accuras økonomiafdeling, der dagligt yder en høj service til vores jurister og øvrige medarbejdere. Som en naturlig del af Accuras vækst, søger vi en controller som kan indtræde i vores finansteam.

For at lykkedes i rollen skal der være en høj grad af selvstændighed og ejerskab for sine opgaver og ansvarsområder. Det er en stilling hvor der vil være videndeling og sparring om opgaverne.

Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Månedsafslutningsprocessen
  • Månedsrapporteringen
  • Øvrig intern rapportering
  • Ekstern rapportering
  • Udarbejdelse af afvigelsesforklaringer til månedsrapporteringen
  • Projekter i økonomiafdelingen (fx implementering af nye systemer)
  • Ansvarlig for årsafslutningsprocessen med revisor, gennemgang af regnskaber og skat
  • Optimering, udvikling og vedligeholdelse af processer og arbejdsgange i afdelingen
  • Diverse assistance til huset
  • Ad hoc-opgaver i økonomiafdelingen.

Hvad tilbyder vi?
Accura tilbyder et spændende job i en ung, flad organisation. Tempoet er højt, stemningen er positiv, og der er kort fra idé til handling. Du vil få et stort netværk og en stejl indlæringskurve i et ambitiøst miljø.

Vi har attraktive løn- og ansættelsesvilkår med overtidsbetaling i forholdet 1:1 for samtlige timer, der ligger ud over den ugentlige arbejdstid på 37 timer, ekskl. frokost. Du deltager i vores obligatoriske sundheds- og pensionsordning og har mulighed for at tilmelde dig diverse bruttolønsordninger b.la. massage og erhvervskort.

Derudover har vi en fantastisk frokostordning, sociale arrangementer og meget andet. Din arbejdstid er som hovedregel mandag-torsdag i tidsrummet 8.30-16.30 og fredag i tidsrummet 8.30-16.00. Overtid må forventes i perioder.

Hvem er du?

  • Du har en økonomiuddannelse – HD(R) eller lignende.
  • Du har kendskab til årsregnskabsloven og har erfaring med at gennemgå regnskaber.
  • Du har solid erfaring med excel.
  • Erfaring med eksempelvis PowerBI, PowerQuery eller PowerPivot vil ligeledes være en fordel.
  • Du er hands-on og noget af en ildsjæl med et højt drive, og du følger altid tingene til dørs.
  • Du er detaljeret og analytisk orienteret.
  • Du kan bevare overblikket i travle situationer.
  • Du har en positiv indstilling og er serviceminded.

Hvem er Accura?
Accura er et af Danmarks førende erhvervsadvokatfirmaer og er markedsledende inden for transaktioner. Vi er et kontor med højt til loftet, kort fra tanke til handling og vi er +400 medarbejdere. I 2023 flytter vi til vores nye domicil i Nordhavn.

Hvad gør du nu?
Send en motiveret ansøgning hurtigst muligt via linket i denne stillingsannonce og vedhæft dit cv og relevante papirer. Vi afholder løbende samtaler. Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at ringe til Regnskabschef Sandra Helene Pedersen på 3945 3965.

Søg stilling

Louise Vandborg Klokholm