Vi bruger cookies på accura.dk

accura.dk anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og funktionaliteten. Når du benytter sitet, samtykker du til vores anvendelse af cookies. Læs mere om cookies på accura.dk. God fornøjelse.

Læs mere om vores cookie-politik og få vejledning til at slette cookies

;

Accura-panel: Drift af virksomhed i Corona-tider


En stor del af det offentlige Danmark er lukket ned lige nu. Den private del af Danmark skal holde hjulene kørende, men har ændrede arbejdsvilkår.

 

Lad os starte med det enkle. Accura er en moderne rådgivningsvirksomhed, og vi kan stort set fortsætte vores aktiviteter, som vi plejer, uanset den aktuelle situation. Vi respekterer selvsagt alle henstillinger fra de relevante myndigheder, men alle vores udadvendte aktiviteter kan klares pr. distance, og vores partnere og medarbejdere arbejder effektivt og dedikeret videre fra hjemmearbejdspladser mv., så vores kunder ikke oplever nogen negative forandringer. Det er relativt nemt for os.

For andre er det vanskeligere. Det er ikke alle, der bare kan fortsætte driften hjemmefra, og vi bliver mødt med rigtigt mange spørgsmål om temaer, som normalt ikke er relevante, men som pludselig bliver det i denne ekstraordinære situation.

Det er en grundlæggende tilgang i Accura, at vi er her for at hjælpe vores kunder med at få tingene til at virke uanset situationen og uanset de vanskeligheder, man støder på. Med nøjagtig den samme tilgang hjælper vi nu vores kunder med spørgsmål om fx:

 

Medarbejdere:

 

Kontraktforhold:

 

Finansielle forhold, rekonstruktion og insolvens:

 

Compliance og GDPR:

 

Projektudvikling og entrepriseret:

 

Lejeret:

 

Skatter og afgifter:

 

Konkurrenceret og udbudsret:

 

Du er altid velkommen til at kontakte din sædvanlige kontakt i Accura. Vi er her, og vi passer vores arbejde og vores kunder, som vi plejer.

Vi har vurderet, at det vil have værdi for vores kunder og samarbejdspartnere at samle et panel, der med fokus på Corona-virus kan rådgive inden for forskellige forretningsområder. I er meget velkomne til at ringe direkte til medlemmerne af panelet eller tage fat i Morten Langer, hvis vi skal organisere en kort telefonkonference med en eller flere medlemmer af panelet, der består af:

 

Medarbejdere: Partner Morten Langer (morten.langer@accura.dk / tlf. +45 3078 6604)

Kontrakter mv.: Partner Poul Jagd Mogensen (poul.jagd.mogensen@accura.dk / tlf. +45 3078 6743)

Finansieringsforhold: Partner Kim Toftgaard (kim.toftgaard@accura.dk / +45 3078 6602) 

Insolvens/rekonstruktion: Partner Andreas Kærsgaard Mylin (andreas.mylin@accura.dk / tlf. +45 3078 5761) 

GDPR: Associeret partner Jens Harkov Hansen (jens.harkov.hansen@accura.dk / +45 3078 6687)

Entrepriseret: Partner Anders Friis (anders.friis@accura.dk / +45 3078 8380)

Lejeret: Partner Luise Christensen (luise.christensen@accura.dk / +45 3078 8381)

Skatter & Afgifter: Associeret partner Poul Erik Lytken (poul.erik.lytken@accura.dk / +45 3078 6796)

Konkurrenceret: Partner Laurits Schmidt Christensen (laurits.schmidt.christensen@accura.dk / +45 3078 6785)

 

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte dine sædvanlige kontaktpersoner hos Accura, der også kan bistå dig.